torsdag 18 november 2010

Ung och naiv?

Hittade ett litet dagboksinlägg som jag skrivit om min allra första vecka på jobbet:

"I måndags blev jag en smurf, det känns jävligt bra. Det är fett status med uniform ;P
Jag har sällan varit så genuint lycklig som jag har varit denna vecka... tidiga mornar och sena kvällar till trots.

Jag ber er alla om ursäkt för att jag inte varit så social på sistone. Men jag får som sagt inte ha mobiltelefon på jobbet och jag har jobbat alla dagar denna vecka. 10.30-23.00 en dag annars till typ 20... och sen tar det ju ett tag att komma hem också.

Men jag har det så jävla bra!! Fast jag börjar tvivla mer och meratt jag skulle få stanna efter sommaren, det är ju liksom inte bara jag som vill vara kvar och de lär ju inte ta in alla.

Underbara mänmniskor jobba med, sommaren kommer att bli underbar.... det har jag bestämt!!"




Ack så jag bedrog mig =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar